"Customer service 101" Үйлчилгээний ажилтны хөтөлбөр
Хэрэглэгчдийг ойлгох нь
Дасгал ажил
Хүлээлтийн онол
Дасгал ажил
Сайн үйлчилгээний 3 алхам
Үйлчилгээний ажилтны дүр
Үйлчлүүлэгчдийн ангилал
Нөхцөл байдлыг таамаглах нь
Дасгал ажил
Хэрэглэгчдийг ойлгох нь
- Үйлчилгээний ажлын мөн чанарыг таниулах
- Худалдан авагчын зан төлвийг таамаглах
- Үйлчилгээний байгууллагын онцлог, алдагдсан боломжийн зардлыг тайлбарлах
Дасгал ажил
- Үйлчилгээний ажилтан өөрийн борлуулж буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй төстэй үйлчилгээнүүдийг жагсаан бичиж, хэрэглэгчийн боломжит сонголтуудыг таамаглана.
Хүлээлтийн онол
- Хүлээлтийн онолыг тайлбарлах
- Үйлчлүүлэгчдийн хүлээлтийг таамаглаж, түүнийг хангах ажлын дүр зургийг төсөөлөх
Дасгал ажил
- Үйлчилгээний ажилтнууд хэрэглэгчийн хүлээлтийг таамаглаж, хэрэглэгчийн хүлээлтийг биелүүлэх төлөвлөгөө боловсруулах
Сайн үйлчилгээний 3 алхам
- Үйлчилгээний явцад нөлөөлөх 3 алхамыг танилцуулах
- Эерэг анхны сэтгэгдэл
- Эелдэг харилцаа
- Эерэг хандлага
Үйлчилгээний ажилтны дүр
- Үйлчилгээний байгууллагын болон үйлчлүүлэгчийн хүлээж буй үйлчилгээний ажилтны онцлог шинжийг ойлгох
Үйлчлүүлэгчдийн ангилал
- Ялгаатай хэрэглэгчдийн зан төлөвийг таних
- Үйлчилгээний ажлын байран дээр анхаарах харилцааны загваруудад суралцах
Нөхцөл байдлыг таамаглах нь
- Ажлын байран дах харилцаанд үүсч болох эрсдлүүдийг таамаглах
Дасгал ажил
- Ажлын байран дээр үүсч болох боломжит эрсдэлүүдийг төлөвлөнө